سامان ایران تولید کننده انواع کانکس

سامان ایران اولین تولیدکننده ی انواع کانکس ، خانه های پیش ساخته و کانتینر در ایران

سامان ایران تولید کننده انواع کانکس

سامان ایران اولین تولیدکننده ی انواع کانکس ، خانه های پیش ساخته و کانتینر در ایران

شرکت سامان با تولید و بهره گیری از دانش فنی روز و با استفاده از بهترین مواد اولیه افتخار دارد تولیدات خود را با بالاترین کیفیت عرضه نماید . از سال 1346 با بکارگیری نیروهای کار آزموده با تاسیس کارخانه ای در محمود آباد مازندران و کارخانه دیگری در ابتدای جاده ساوه در امور تولید اتاق های پیش ساخته در انواع مختلف مسکونی ، اداری ، کارگاهی ، کیوسکهای نگهبانی ، اتاق فرمان مجهز به کلیه تجهیزات و امکانات رفاهی اقدام نموده و اکنون قادر به تأمین اقلام مورد نیاز شما در زمینه های مذکور می باشد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

انواع کانکس

1-کانکس اداری 2-کانکس خوابگاهی 3-کانکس نگهبانی 4-کانکس سرویس بهداشتی 5-کانکس ویلایی 6-کانکس بازیافت زباله 7-کانکس دو طبقه 8-کانکس پیش ساخته

کانکس سه اتاقه: این نوع کانکس دارای سه اتاق مجزا با سه درب مجزا می باشد.که هر اتاق با یک درب داخلی به هم ارتباط دارند این نوع کانکس برای جدا سازی واحدهای اداری می باشد.مانند جداسازی واحد مالی از واحد فنی ،واحد تدارکات مزیت این کانکس در این است که شما در هر وقت که بخواهید می توانید یک واحد را تعطیل کنید و یک واحد را تا پایان وقت اداری باز نگهدارید یعنی با تعطیلی یک واحد هیچ تأثیری در دیگر واحدها ندارد.

کانکس دو اتاقه با آبدارخانه : در این نوع کانکس شما دارای دو اتاق مجزا و یک آبدارخانه هستید که در این آبدارخانه یک سینک و آبچکان وجود دارد و همینطور یک دریچه ویک هواکش 40*40 وجود دارد.شما در این نوع کانکس دغدغه پذیرایی از مهمانها را ندارید چون در این کانکس شما دارای یک آبدارخانه کامل دارید .

ادامه مطلب...

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی